Helpdesk in podpora

V našem podjetju imamo organizirano posebno službo, ki skrbi za stranke. Imenuje se HELPDESK!


HELPDESK skrbi za nemoteno operativno delovanje podjetja, podporo kupcem in reševanje morebitnih reklamacij. HELPDSEK sestavljajo naši sodelavci, ki so specializirani za obdelavo naročil, reševanje reklamacijskih ter servisnih zahtevkov in za posredovanje informaci oz. za pomoč kupcem.  Prav tako je mogoče na tem mestu naročiti kratke statistične podatke o porabi materiala , stroških in podobno.

INTUITIVEN SPREJEM IN OBDELAVA NAROČIL
Ker bo naročila sprejemal izkušen delavec, vam bo na voljo tako imenovana »intuitivna obdelava naročil«. To pomeni, da vas bo delavec, ki sprejema naročilo, na podlagi zgodovine vaših naročil in svojega občutka za potrebe istovrstnih objektov, vodil pri vašem naročilu tako, da do naslednjega cikla naročanja obstajala visoka verjetnost, da ničesar v vašem skladišču ne bo zmanjkalo.